Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 25 decembrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

BONTEA Alexandru

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 25 decembrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 25 decembrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de îngrijitor (2 posturi) (COR 911201), în cadrul Serviciului Social – Cămin Studențesc nr. 5.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Studii medii (minimum 10 clase);
  • Vechime în muncă: minimum 1 an;
  • Constituie un avantaj absolvirea unui curs de igienă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 ianuarie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 19 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică;
  • 26 ianuarie 2023, ora 12.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare, telefon: 0258/806.276.

*Primăria Orașului Abrud, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de șef serviciu in cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgentă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – minim studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
  • permis de conducere categoria B, C si C+E.
  • vechime în munca: 5 ani
  • conform fisei postului candidaţii pentru ocuparea postului de sef serviciu a Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta, trebuie să fie absolventi a unui curs de șef serviciu voluntar pentru situații de urgenta.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 18 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
  • ora și data interviului se vor comunica ulterior.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Primăria Orașului Abrud, cu sediul în Abrud, Piața Eroilor nr. 1, județul Alba, telefon 0258/780.519, e-mail: [email protected].

*Școala Gimnazială Doștat, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de muncitor de întreţinere – 0,5 normă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii primare.
  • vechimea poate constitui un avantaj;
  • permis de conducere categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 30 decembrie 2022, ora 18.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 09 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
  • 09 ianuarie 2023, ora 09.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Școala Gimnazială Doștat, cu sediul în Doștat, str. Principală, nr. 235, Județul Alba, telefon 0258/764.601, sau 0767/801.550.

*Școala Gimnazială „Avram Iancu”, comuna Avram Iancu, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • secretar (0,5 post);
  • administrator financiar (0,5 post).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Secretar:
    • Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență
    • Vechimea minimă în muncă: nu este cazul
    • Vechime minimă în domeniul studiilor: nu este cazul
    • Vechime în învățământ de minimum 6 luni;
    • Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet),
    • Cunoştinţe de utilizare a softurilor specifice activităţii din învăţământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR
    • Spirit organizatoric;
    • Cunoştinţe privind întocmirea şi administrarea corespondenţei oficiale;
    • Cunoştinţe privind încadrarea personalului;
    • Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
    • Abilități de comunicare şi relaţionare;
    • Abilități de lucru în echipă;
    • Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
    • Disponibilitate pentru program flexibil;
    • Capacitatea de a lua decizii eficiente;
  •  Adminstrator financiar:
    • Studii superioare în domeniul economic- diplomă de licență în științe economice;
    • Vechimea minimă în muncă: nu este cazul
    • Vechime minimă în domeniul studiilor: minimum 6 luni
    • Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet);
    • Necesită vechime în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) de minim 6 luni;
    • Cunoştinţe de accesare platformă SEAP;
    • Cunoştinţe de accesare a sistemul electronic de raportare a situaţiilor financiare din sectorul public-FOREXEBUG;
    • Spirit organizatoric;
    • Abilități de comunicare şi relaţionare;
    • Abilități de lucru în echipă;
    • Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
    • Disponibilitate pentru program flexibil;
    • Capacitatea de a lua decizii eficiente;
    • Constituie un avantaj experienţa în funcţia de administrator financiar (patrimoniu), într-o instituţie de învăţământ

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 12 ianuarie 2023, ora 09.00: proba scrisă;
  • 16 ianuarie 2023, ora 09.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, cu sediul în comuna Avram Iancu, str. Avram Iancu nr. 27E, județul Alba, telefon 0763/807.075.

*Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, vacante, de administrator patrimoniu grad III (S), în cadrul Serviciului Social – Cămin studențesc nr. 5.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă* (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art.8 alin.(3) coroborate cu ale Art. 18, alin.(3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările și completările ulterioare și potrivit prevederilor Art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011)
  •  Vechime în muncă: minimum 1 an;

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 13 ianuarie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
  • 30 ianuarie 2023, ora 10.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.

*Spitalul de Pneumoftiziologie, Aiud, județul Alba, din localitatea Aiud, str.Ecaterina Varga, Nr.6, judeţul Alba, organizează concurs, conform OMS 284/2007 cu modificările şi completările ulterioare și OUG nr.80/16 iunie 2022, pentru ocuparea funcţiei specifice Comitetului Director: director financiar contabil.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:

  • absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic.
  • au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Concursul se va desfăşura la Sala de şedinţă a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Alba Iulia, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68, astfel:

  • Proba scrisă va avea loc în data de: 16 ianuarie 2023, ora 10.00
  • Susținerea proiectului de specialitate și interviul de selecție vor avea loc în data de: 19 ianuarie 2023, ora 10.00.

Dosarele de inscriere la concurs se pot depune până la data de 06 ianuarie 2023, ora 14.00 la Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, str.Ecaterina Varga, nr.6.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Spitalul de Pneumoftiziologie, Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, județul Alba, telefon: 0258/861.302, interior 120.

*Școala Gimnazială „Axente Sever”, Aiud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de conducere, vacante, de administrator financiar, grad I (contabil șef), studii superioare, 0,5 normă – învățământ special.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Studii de specialitate: studii economice de lungă durată în domeniul postului/studii universitare de licență;
  • Perfecționări (specializări): Certificat de atestare SEC în conformitate cu prevederile art.19 lit.b2) și b3) din legea 500/2002 cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr.270/15.10.2013 pentru modificarea și completarea Legii 500/2002 privind finanțele publice;
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): Word, Excel, Edusal/e licitație.ro, D 112, Forexebug;
  • Vechime: minim 7 ani în domeniu și 3 ani în învățământ.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 decembrie 2022, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 09 ianuarie 2023, ora 09.00: proba scrisă;
  • 11 anuarie 2023, ora 09.00: proba practică;
  • 13 ianuarie 2023, ora 09.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Școala Gimnazială „Axente Sever”, Aiud, strada Unirii nr. 9, județul Alba, telefon: 0258/861.585.

*Liceul Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” din Ciumbrud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de șofer microbuz școlar.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Studii de specialitate: medii
  • Perfecționări (specializări): permis conducere categoria D;
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: specifice unui conducător auto pentru transport persoane;
  • Vechime: 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 decembrie 2022, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 10 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
  • 13 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică;
  • 15 ianuarie 2023, ora 10.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Liceul Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” din Ciumbrud, str. Vasile Lucaciu nr. 42, județul Alba, telefon/fax: 0258/866.002, e-mail: [email protected].

*Palatul Copiilor Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor de întreținere, la Clubul Copiilor Blaj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii;
  • vechime – minim 5 ani;
  • alte condiții:
  • Abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;
  • Abilități pentru munca în echipă;
  • Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
  • Disponibilitate pentru desfășurarea activității în weekend;
  • Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor de apă curentă, tehnico-sanitare și de gaze naturale;
  • Deprinderi și abilități practice în exploatarea instalațiilor de încălzire centrală,
  • Deprinderi și abilități practice în executarea lucrărilor de zugrăveli, vopsitorii și reparații;
  • Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor electrice de joasă și medie tensiune;
  • Răspunde de inventarul încredințat;
  • Știe să folosească ustensilele de lucru precum și produsele de curățenie;
  • Efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuțiilor și responsabilităților din fișa postului;
  • Efectuează și alte sarcini trasate de către conducere în limita capacității sale fizice și intelectuale și a programului de lucru;
  • Cunoștințe de legislație specifică locului de muncă;
  • Cunoștințe în domeniul Sănătății și Securității în Muncă și PSI;
  • Copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04-10 ianuarie 2023, în intervalul orar 09.00-13.00: perioada/termenul limită pentru depunerea dosarelor – în str. Decebal, nr. 6;
  • 12 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă – la Clubul Copiilor Blaj, str.1848, nr. 8;
  • 13 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică/interviu – la Clubul Copiilor Blaj, str.1848, nr. 8.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Palatul Copiilor Alba Iulia, str. Decebal, nr. 6, Județul Alba, telefon/fax: 0258/811.750, mobil: 0788/359.241 e-mail: [email protected]

*Consiliul de Administrație al Spitalului Orășenesc Cugir, județul Alba, organizează, în temeiul prevederilor art.177, art. 187 alin.(10), lit.b) din Legea 95/2006 privind reforma din domeniul sanătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, concurs pentru ocuparea funcţiei de manager spital persoană fizică, pentru o perioadă de 4 ani la Spitalul Orășenesc Cugir.

La concurs pot participa persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiţii:

a) cunosc limba română, scris şi vorbit;
b) sunt absolvenţi cu diploma ai studiilor universitare de licenta sau de master in : medicina, specializarea medicina, medicina dentara, specializarea medicina dentara, stiinte juridice sau stiinte economice;
c) au cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor,
d) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
g) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Concursul se va desfășura în perioada 17 ianuarie 2023-02 februarie 2023 , la Sala de sedință a Spitalului Orășenesc Cugir, situată în Orașul Cugir, strada Nicolae Bălcescu, nr.5, după următorul calendar:

  • 12 decembrie 2022 – data afișării anunţului de concurs ,
  • 9 ianuarie 2022, in intervalul orar: 10.00-14.00 – vizitarea spitalului de către candidații interesați,
  • 16 ianuarie 2023, ora 14.30 – termen limită până la care se pot depune dosarele de concurs.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Spitalul Orășenesc Cugir, str. N. Bălcescu nr. 5, județul Alba, telefon: 0358/401249


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

UPDATE | ACCIDENT MORTAL la Cisteu de Târnavă: Un bărbat de 46 de ani a decedat, în urma unei coliziuni între un autocamion și două autoturisme

Bera Larisa

Publicat

în

UPDATE | ACCIDENT MORTAL la Cisteu de Târnavă: Un bărbat de 46 de ani a decedat, în urma unei coliziuni între un autocamion și două autoturisme Un accident a avut loc joi, 25 iulie, în jurul orei 16.45, pe raza localității Cisteiu de Târnavă între un autocamion și două autoturisme. Două persoane ar fi suferit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea