Cum putem reduce consumul de benzină sau de motorină. Economie de combustibil, dar și de stres
Cum putem reduce consumul de benzină sau de motorină. Economie de combustibil, dar și de stres
„Ne plângem de scumpirea carburantului, dar avem o metodă foarte simplă de a reduce costurile: să conducem defensiv. Când conduci defensiv scade și riscul de accident, nu mai uzezi nici mașina atât de mult (cauciucuri, frâne, etc) și, bineînțeles, faci economie de combustibil”, a transmis șoferul profesionist.
Putem reduce din timp când vedem că n-avem unde înainta
„Sunt mașini care au sistemul dotat cu start-stop la care motorul se oprește la semafor, dar nu doar atât. Ce trebuie să facem să consumăm mai puțin? Trebuie să accelerăm doar atât cât mașina să înainteze ușor, fără să exagerăm, fără să accelerăm violent. În plus, trebuie să reducem din timp lăsând mașina în viteză, nu scoțând mașina pe liber. Să reducem din timp înseamnă că văd că urmează un semafor roșu sau o coloană și că nu are rost să accelerez până mă apropii de coloană”, a adăugat el, pentru DC NEWS.
Economie de combustibil, dar și de stres
„Foarte mulți au senzația că dacă reduc din timp de fapt pierd timp. Își zic: «Dacă se bagă altul în fața mea?». Atunci sunt tentați să stea cât mai aproape de cei din față să nu se bage altul. Dacă ne gândim că o mașină intrată în față înseamnă doar câțiva metri mai în spate, nu are rost să ne stresăm și să încercăm de fiecare dată să fim cât mai aproape de mașina din față”, mai este de părere Titi Aur.
Vor exista mereu șoferi nesimțiți, dar într-un oraș mare precum Bucureștiul nu câștigă decât 1-2 minute
„Bineînțeles că vom întâlni întotdeauna șoferi nesimțiți care nu înțeleg ce înseamnă să conducă ecologic, economic și, nu în ultimul rând, cu bun simț. Se vor strecura, vor trece de pe o coloană pe alta, dar totuși îmi place să cred că sunt excepțiile. Înseamnă 3-5% din șoferi și atunci dacă toți ceilalți care gândesc normal, conduc normal, elegant, economic nu-i vor băga în seamă, ei vor fi doar oile negre. Cei conștienți că vor să facă și economie de uzura mașinii, combustibil, dar și de stres, vor urma aceste sfaturi. De ce să fiu un stresat și să accelerez, să frânez și să fiu foarte aproape din mașina din față? Traversând dintr-o parte într-alta un oraș mare, așa cum este Bucureștiul, condusul agresiv nu aduce decât un minut sau două în plus, cu un cost mare pentru consum, mediu și ceilalți participanți la trafic”, a conchis el.
Sursa: dcnews.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Profesorul de economie Cristian Păun: S&P anunță iminenta retrogradare a României în categoria de țară bananieră
Profesorul de economie Cristian Păun: S&P anunță iminenta retrogradare a României în categoria de țară bananieră Criza politică din România și posibilele întârzieri în răspunsul politic la dezechilibrele economice de după colapsul guvernului de coaliție ar putea submina unele surse de finanțare externă, a apreciat S&P Global, compania mamă a firmei de rating S&P. „S&P […]
Facturi aproape DUBLE la electricitate, în special pentru cei cu un consum redus. Schema de sprijin se elimină în iulie 2025
Facturi aproape DUBLE la electricitate, în special pentru cei cu un consum redus. Schema de sprijin se elimină în iulie 2025 Vara 2025 s-ar putea să ne prindă cu facturi mai mari la electricitate. De la 1 iulie, schema de sprijin pentru plata energiei va fi eliminată, iar toți consumatorii trebuie să fie informați de […]
Cum va fi vremea în România în următoarele 4 săptămâni: Temperaturi peste medie la începutul lunii iunie 2025
Cum va fi vremea în România în următoarele 4 săptămâni: Temperaturi peste medie la începutul lunii iunie 2025 În prima decadă a lui iunie 2025 temperaturile vor fi uşor peste cea obişnuită în această perioadă, anunță meteorologii. Administrația Națională de Meteorologie a comunicat prognoza pentru următoarele 4 săptămâni. Citește și: VREMEA în România în mai […]