Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 aprilie. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 aprilie. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS.

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 28 aprilie 2019 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de arhitect şef al oraşului Zlatna, judeţul Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism sau în domeniul inginerie civilă cu studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului şi cursuri de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în condiţiile art. 36 indice1 lit. c) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
– atestat emis de Registrul Urbaniştilor din România.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 14 mai 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 28 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
– cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

*Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor funcţii contractuale vacante de conducere, respectiv execuţie, din cadrul instituțiilor subordonate și A.N.C.P.I.:

2 posturi registrator de carte funciară, gradul I, după cum urmează:
– 1 post – O.C.P.I. Suceava – B.C.P.I. Rădăuți;
– 1 post – O.C.P.I. București

Cerințele postului:
– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;
– vechime în specialitate – minimum 3 ani și 6 luni, exercitată în funcția de notar, judecător, procuror, avocat, consilier juridic sau altă funcție de specialitate juridică.

6 posturi șef birou, registrator coordonator, după cum urmează:
– 1 post O.C.P.I. Alba – B.C.P.I. Alba – Iulia;
– 1 post O.C.P.I. Călărași – B.C.P.I. Călărași;
– 1 post O.C.P.I. Hunedoara – B.C.P.I. Hațeg;
– 1 post O.C.P.I. Neamț – B.C.P.I. Piatra-Neamț;
– 1 post O.C.P.I. Teleorman – B.C.P.I. Zimnicea;
– 1 post O.C.P.I. Vâlcea – B.C.P.I. Râmnicu Vâlcea.

Cerințele postului:
– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;
– vechime în specialitate – minimum 6 ani și 6 luni, exercitată în funcția de notar, judecător, procuror, avocat, consilier juridic sau altă funcție de specialitate juridică.

1 post Șef Birou Arhivă – O.C.P.I. Ilfov.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă în domeniu științe administrative, geodezie, inginerie geodezică, management, arhivistică, științe ale comunicării, științe sociale și politice, științe umaniste, științe militare și informații;
– vechime în specialitate – minimum 6 ani și 6 luni.

1 post șef birou – Biroul Juridic, Resurse Umane, Secretariat și Petiții – O.C.P.I. Bacău:

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, sau echivalentă;
– vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani.

1 post consilier, gradul II – A.N.C.P.I. – Direcția Managementul Proiectelor, Serviciul Monitorizare Tehnică și Financiară.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul marketing sau management;
– vechime în specialitate – minimum 6 luni.

1 post consilier, gradul IA – A.N.C.P.I. – Direcția Informatică, Compartimentul Proceduri și Standarde.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul tehnic;
– vechime în specialitate – minimum 6 ani și 6 luni.

1 post consilier juridic debutant – A.N.C.P.I. – Direcția Juridică, Serviciul Contencios.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;

1 post consilier juridic, gradul IA – A.N.C.P.I. – Direcția Juridică, Serviciul Contencios.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;
– vechime în specialitate – minimum 6 ani și 6 luni.

1 post consilier juridic, gradul IA – A.N.C.P.I. – Direcția Juridică, Serviciul Legislație și Avizare.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;
– vechime în specialitate – minimum 6 ani și 6 luni.

1 post șef birou, gradul II – A.N.C.P.I. – Direcția, Managementul Proiectelor, Biroul Implementare Proiecte.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept sau economic;
– vechime în specialitate – minimum 3 ani.

1 post consilier, gradul II – A.N.C.P.I. – Direcția Operativă.

Cerințele postului:

– studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic și administrație publică;
– vechime în specialitate – minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 14 mai 2019, ora 16:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 22 mai 2019, ora 10.00, proba scrisă – București, Splaiul Independenței nr. 202 A, sectorul 6, etajul 2, camera 4;
– 28 mai 2019, ora 10.00, proba interviu – București, Splaiul Independenței nr. 202 A, sectorul 6, etajul 2, camera 4.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Splaiul Independenței nr. 202 A, sectorul 6, etajul 1, telefon 021/317.69.33.

*Primăria Orașului Cugir, Județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de muncitor calificat III în cadrul Compartimentului Întreținere și Intervenții al Serviciului Public Comunitar Local de Utilități.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii – generale/școală profesionalâ/medii liceale, finalizate cu diplomă sau adeverință, calificare în domeniu constituie un avantaj;
– minimum 5 ani vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 09 mai 2019, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 17 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

*Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI): informatică, științe juridice sau inginerie electrică, electronică și telecomunicații;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani;
– cunoștințe de operare PC – nivel superior.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 08 mai 2019, ora 15:00: termen limită de depunere a dosarelor;
– 20 mai 2019, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoștințelor de operare PC – nivel superior;
– 22 mai 2019, ora 11.00: proba scrisă;
– data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258/819.462.

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de secretar al comunei Săliştea, judeţul Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 08 mai 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 21 mai 2019, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
– cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

*Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante de:

– consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Administrare Drumuri Județene – Serviciul Programe, Lucrări, Întreținere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului;
– consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Administrare Drumuri Județene – Serviciul Programe, Lucrări, Întreținere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului;
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Autorizare, Disciplina în Construcții, Cadastru, CHS – Direcția Amenajarea Teritoriului și Urbanism.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Administrare Drumuri Județene – Serviciul Programe, Lucrări, Întreținere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului:
– nivelul studiilor: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie civilă; domeniul de licență (DL) – inginerie civilă, specializarea: căi ferate, drumuri și poduri sau domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie civilă: domeniul de licență (DL) – inginerie civilă; specializarea: construcții civile, industriale și agricole;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 1 an.

consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul administrare drumuri județene – Serviciul programe, lucrări, întreținere drumuri – Direcția gestionarea patrimoniului:
– nivelul studiilor: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie civilă; domeniul de licență (DL) – inginerie civilă, specializarea: căi ferate, drumuri și poduri sau domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie civilă: domeniul de licență (DL) – inginerie civilă; specializarea: construcții civile, industriale și agricole;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 5 ani.
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul autorizare, disciplina în construcții, cadastru, CHS – Direcția amenajarea teritoriului și urbanism:
– nivelul studiilor: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de științe (RSI) – inginerie civilă; domeniul de licență (DL) – inginerie civilă; specializarea: construcții civile, industriale și agricole; sau domeniul fundamental (DFI) științe umaniste și arte, ramura de științe (RSI) – arhitectura, și urbanism; domeniul de licență (DL) – arhitectură; specializarea arhitectură sau domeniul fundamental (DFI) științe umaniste și arte; ramura de științe (RSI) – arhitectură și urbanism; domeniul de licență (DL) – urbanism; sau domeniul fundamental (DFI) – științe inginerești; ramura de științe (RSI) – inginerie geologică, mine, petrol și gaze; domeniul de licență (DL) – inginerie geodezică; specializarea: măsurători terestre și cadastru.
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 08 mai 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 20 mai 2019, ora 10.00 – proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68;
– data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la U.A.T. Judeţul Alba prin Consiliul Judeţean Alba cu sediul în Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I.C. Brătianu nr.1, judeţul Alba, telefon: 0731/560.763.

*Club Sportiv Municipal Volei Alba, Blaj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de referent de specialitate, gradul II, Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă ştiinţe economice,
– vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 09 mai 2019, termen limită de depunere a dosarelor;
– 17 mai 2019, ora 10.00 proba scrisă;
– 22 mai 2019, ora 14.00 proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul unității Blaj, Piaţa 1848 nr. 16, telefon 0258/710110.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Bera Larisa

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 28 iulie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea