”MyMark” – Noul serviciu lansat de Poșta Română prin care clienții pot trimite timbre cu imagini personalizate
Poșta Română a lansat ”MyMark”, noul serviciu care oferă clienților posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei, se arată într-un comunicat al operatorului poștal național.
Plata serviciului ”MyMark” se va face online, utilizând cardul bancar.
”Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secțiunea MyMark, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziționarea pe coală a etichetelor tip timbru și va completa datele sale și ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar și va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiții de maximă siguranță, prin intermediul platformei de plăți online pe care Poșta Română o pune la dispoziția clienților”, precizează operatorul poștal.
Serviciul MyMark oferă clienților, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viață, invitații de nuntă, invitații de botez, dar și în alte ocazii.
”MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poșta Română care face legătura dintre poșta tradițională, pe suport de hârtie, și tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplător să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reamintește de timbrele tradiționale. Sperăm că și MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienților corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit”, a declarat Ovidiu Săcară, directorul general al Poștei Române.
Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plății, se efectuează operațiunile de tipărire pe suport fizic, sortare și introducere a trimiterilor MyMark în rețeaua poștală.
Serviciul MyMark este oferit clienților în două versiuni: MyMark intern – prin trimitere de corespondență internă prioritară recomandată și MyMark internațional – prin trimitere de corespondență internațională prioritară recomandată.
Poșta Română, companie națională înființată conform Legii 31/1990, și nu o instituție publică, este deținută de statul român, prin Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională (MCSI), în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%.
Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de rețeaua poștală proprie.
Sursa: agerpres.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică?
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică? Hidroelectrica a stornat facturile aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, provocând multă confuzie printre clienții. Aceștia au fost anunțați de stornarea facturilor aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, însă au primit facturi cu valori negative. Hidroelectrica a informat că facturile emise […]