Agra’s deschide un nou magazin aproape de tine

– Cum explicaţi interesul companiei Agra’s pentru extinderea afacerilor în zona de retail?
– Cu siguranţă nu mai este o noutate pentru nimeni, majoritatea producătorilor de carne şi mezeluri, dar şi din alte zone de producţie, au investit deja sume importante în dezvoltarea propriilor reţele de magazine.  Explicaţia este una simplă, vrem să fim în contact direct cu clienţii noştri şi astfel să simţim mult mai rapid tendinţele pieţei. Dar, în acelaşi timp, credem cu sinceritate că magazinele de proximitate atrag tot mai mulţi consumatori, fiind, în continuare, formatul cu cel mai mare potenţial de piaţă.
Pe de altă parte, obiceiurile de consum s-au schimbat semnificativ în ultima perioadă. Clienţii caută nu doar produse de o calitate foarte bună, la un preţ accesibil, ci şi servicii ireproşabile din partea noastră. Magazine curate, prietenoase, cu un personal amabil şi capabil să recomande produsele noastre.  Şi aici mă gândesc mai ales la zona de mezeluri, unde vor putea găsi în permanenţă produse proaspete, de calitate şi, foarte important, la preţuri de producător.
– Câte locaţii aţi deschis până în prezent?
– Sub brandul Agra’s – Mezeluri Domneşti, funcţionează în prezent cinci locaţii, toate în Alba Iulia: una la Oarda, chiar la sediul nostru central, trei în cartierul Cetate, una în Centru – lângă primărie.
Mâine, 20 aprilie, vom inaugura cel mai nou magazin Agra’s, al şaselea, în Ampoi 3. Nu vă ascund faptul că avem planuri ambiţioase cu acest magazin, ca şi cu celelalte de altfel. Vrem să ne impunem în zonă ca un reper în ceea ce înseamnă comerţul modern de proximitate: produse şi servicii de calitate, la preţuri accesibile, într-o ambianţă plăcută.
Suprafeţele noastre de vânzare au în medie 140 de metri pătraţi şi oferă o sortimentaţie formată din aproximativ 6.500 de articole ce acoperă toate grupele de produse: fresh food, dry food, legume, fructe, băuturi, detergenţi, cosmetice, menaj.

– Aşadar, magazinele Agra’s sunt destinate cumpărăturilor de strictă necesitate…
– Exact. Pe o suprafaţă nu foarte mare, în medie de 140 mp, încercăm să oferim o sortimentaţie cât mai variată aşa încât oamenii să aibă o surpriză plăcută atunci când intră în magazinele noastre. Sunt prezente la raft toate brandurile consacrate din cele mai importante categorii. Consumatorul va găsi la raft un produs premium, unul mediu şi unul economic, indiferent că vorbim despre produse proaspete, congelate sau detergenţi. Am completat sortimentaţia cu foarte multe produse locale din categoria de proaspete: gama produselor noastre, “Mezeluri Domneşti” dar şi lactate, panificaţie etc.
Nu în ultimul rând, venim cu o vitrină extrem de bogată pe tot ceea ce înseamnă produse proaspete: carne refrigerată, carne tocată, lactate, preparate din carne, în aşa fel încât să acoperim toate necesităţile de cumpărare. La aproximativ 30 de zile după deschiderea unui magazin, analizăm cu atenţie solicitările primite din partea clienţilor şi încercăm să aducem cât de repede putem produsele pe care le doresc. Suntem foarte flexibili, luăm deciziile rapid şi aducem la raft exact ceea ce se cere. Comunicarea directă cu clientul este unul dintre cele mai importante atuuri pe piaţă.
– Ce pondere deţin produsele alimentare în sortimentaţia magazinelor?
– Diferă de la magazin la magazin, dar ca o medie, produsele alimentare, cele proaspete împreună cu băcănia deţin o pondere de 70 la sută – 75 la sută din totalul sortimentelor. Restul este reprezentat de băuturi, detergenţi, cosmetice şi menaj.
– În această perioadă dificilă din punct de vedere economic, către ce se orientează consumatorii? Ce va solicită, în mod special?
– Avem cerinţe pentru produse care nu performează foarte mult în hipermarketuri sau în alte formate, fiind specifice magazinelor de proximitate.
De exemplu, oamenii caută să cumpere gramaje foarte mici, chiar vracuri, dacă se poate. Clienţii se aşteaptă să găsească la noi detergenţi în ambalaje mici, cofraje de ouă neînfoliate în aşa fel încât să poată cumpăra trei, patru, cinci bucăţi, produse de bază la preţuri foarte bune ş.a. Produsele proaspete pe care le comercializăm la vitrina cu vânzare asistată sunt şi ele foarte bine primite.
– La final, ne puteţi preciza câteva din obiectivele pe care vi le propuneţi anul acesta?
– Într-o conjunctură economică complicată încercăm să ne creştem afacerea sănătos. Aşa cum am detaliat şi mai sus, vom dezvolta partea de retail în acele zone pe care le vom considera cu potenţial comercial. În plus, vom crea, speră în toate magazinele noastre, un colţ al produselor noastre ardeleneşti tradiţionale, fie că vorbim de mezeluri, lactate sau panificaţie, un loc unde clienţii noştri vor putea regăsi gusturile copilăriei, gusturile de altădată.
În paralel cu activitatea proprie de retail, Agra’s îşi dezvoltă în continuare şi celelalte canale de distribuţie, prin care ajungem în casele cât mai multor clienţi din România, dar şi din Spania sau Italia. În curând vom fi prezenţi într-una dintre cele mai mari reţele de hipermarket-uri, în câteva oraşe importante din zona de centru şi vest a ţării.
Nu în ultimul rând, vreau să profit de ocazia acordată şi să transmit tuturor clienţilor, colaboratorilor şi angajaţilor Agra’s un gând bun cu ocazia Sărbătorilor de Paşti.
A consemnat A. POPA

ELIT

ADEZIUNE PLUS ALBA

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

Haos la Ministerul Sănătății: Un angajat a trimis spitalelor o somație greșită privind vaccinarea

Haos la Ministerul Sănătății după ce un angajat a trimis spitalelor o somație greșită privind vaccinarea. La câteva ore după… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Simulările pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat vor avea loc și în acest an! Ministerul Educației: „Din simulări va rezulta nivelul cunoștințelor elevilor”

Anunțul a fost făcut de Ministerul Educației, iar președintele Consiliului Național al Elevilor a declarat că propunerea acceptată de Minister… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Restricții mai DURE de intrat în Marea Britanie. Prezentarea testului COVID negativ și carantinarea, necesare

Începând cu săptămâna viitoare, este nevoie de prezentarea unui test COVID negativ efectuat cu cel mult 72 de ore înaintea… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

VIOLENȚELE din SUA: Primul polițist DECEDAT la protestele de la Washington. Bilanțul ajunge la 5 MORȚI

Brian D. Sicknick a fost rănit miercuri, într-o confruntare cu protestatarii, şi a revenit la biroul diviziei, unde i s-a… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

INFOTRAFIC: Restricții de circulație, vineri, pe Valea Oltului, pentru decolmatarea șanțurilor de aluviuni . Recomandări pentru șoferi

Traficul se va desfășura dirijat, vineri, 8 ianuarie, pe Valea Oltului, DN7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, între kilometrii 227 și… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Unii patroni anunță că nu îi vor primi la muncă pe cei nevaccinați. 5 milioane de angajați își așteaptă rândul la vaccinare

Angajatorii sunt cei care îi înscriu pe liste pe angajați, 5 milioane dintre aceștia își așteaptă rândul la vaccinare. Romania… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

4 Comentarii

jordi 19 aprilie 2011 at 22:03

pe cand un magazin si in Sebes?Daca aveti produse bune,o sa vindeti bine…

Iubitor de fotbal... 21 aprilie 2011 at 12:25

Felicitari conducerii AGRAS OARDA pentru ca produc cele mai bune sortimente din carne si preparate exceptionale,dar d-lor Dan Sarmasan si Paul Balsan ar fi bine sa preluati echipa de fotbal Muresul Agras Oarda ca altfel fara stapan si ceva ajutor financiar se vor desfiinta din vara.Sarbatori fericite de Paste celor de la AGRAS Oarda !

reddnex 21 aprilie 2011 at 16:32

intr-adevar sunt produse multe si la preturi bune…..
doar mai multa atentie ar trebui la fixarea preturilor la unele produse …..ca sa bata si pe bonul de casa…..))))

costelus2011 23 aprilie 2011 at 11:08

Foarte frumos, marfa de calitate, preturi pe masura, magazine elegante ce sa mai vorbim.

Comentariile sunt oprite