Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024: Calendarul înscrierilor și documente necesare
Începând cu data de 27 septembrie 2024, românii se pot înscrie la programul Casa Verde Fotovoltaice pentru a beneficia de finanțare pentru instalare de panouri solare, potrivit anunțului din 20 septembrie 2024 a Ministrului Mediului, Mircea Fechet.
Citește și: FOTO | Casa parohială și capela din Coșlariu, dotate cu panouri fotovoltaice: Finanțare prin programul ”Casa verde” pentru lăcașurile de cult
Pentru acest an, Ministerul Mediului a alocat un buget de 2 miliarde de lei, iar suma maximă pe care fiecare proiect aprobat o poate primi a fost majorată la 30.000 lei. Această măsură are ca scop stimularea utilizării energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.
„Astăzi am finalizat pregătirile pentru noua sesiune a programului „Casa Verde Fotovoltaice”. În acest an, alocăm o sumă record de două miliarde de lei și majorăm finanțarea de la 20.000 lei la 30.000 lei pentru fiecare proiect aprobat”, a scris Mircea Fechet pe Facebook.
Citeşte întreaga ştire: Casa Verde Fotovoltaice 2024. Când se pot înscrie românii care vor să-și monteze panouri solare cu bani de la stat. „Alocăm o sumă record”, spune ministrul Mediului.
Calendarul înscrierilor pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
-27 septembrie: Regiunea Nord-Vest;
-30 septembrie: Regiunea Centru;
-1 octombrie: Regiunea Nord-Est;
-2 octombrie: Regiunea Sud-Est;
-3 octombrie: Regiunea Sud;
-4 octombrie: Regiunea București-Ilfov;
-7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia;
-8 octombrie: Regiunea Vest;
-9 octombrie: Unități de cult.
Actele necesare pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024
Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru depunerea dosarului sunt:
-Actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către -bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plata catre bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice.
-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala işi are domiciliul.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Călin Georgescu, fost candidat la președenția României susține că se așteaptă să fie arestat: „Acum se caută fabricarea de probe, de dovezi false”
VIDEO | Călin Georgescu, fost candidat la președenția României susține că se așteaptă să fie arestat: „Acum se caută fabricarea de probe, de dovezi false” Călin Georgescu, fost candidat la alegerile prezidențiale din 2024, susține într-un mesaj transmis pe pagina de Facebook că se așteaptă să fie arestat. Călin Georgescu: „Dragii mei, bine v-am regasit! […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
MESAJE de SFANTUL NICOLAE. Idei de URARI şi FELICITARI pe care le poți trimite celor care își sărbătoresc onomastica
-
Curier Județeanacum 5 zile
Mesaje, urări și felicitări de Sfântul Nicoale. La mulți ani Nicolae și Nicoleta!
-
Actualitateacum 2 zile
9 decembrie: Zămislirea Sfintei Fecioare Maria de către Sfânta Ana
-
Opinii - Comentariiacum 17 ore
10 decembrie: Ziua internațională a drepturilor omului
-
Actualitateacum 3 zile
8 decembrie – Ziua Constituției României
-
Oameni şi locuriacum 17 ore
10 decembrie: Sfinții Mucenici Mina, Ermoghen și Eugraf, pomeniți în calendarul creștin ortodox