// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Unirea Alba Iulia se reinventează! Surprize plăcute pentru suporterii unirişti: abonamente tip „family” | La meciul-vedetă cu „U” Cluj, prezentarea lotului şi a echipamentului oficial

Puţin peste o lună a trecut de când Unirea Alba Iulia a fost preluată din punct de vedere financiar de Gicu Grozav şi Mihai Oancea, iar lucrurile s-au mişcat cu repeziciune în curtea formaţiei din Cetatea Marii Uniri, în sens pozitiv.

S-a instalat liniştea în tabăra „alb-negrilor”, s-a întors antrenorul Neluţu Popa în fruntea Centrului de copii şi juniori, practic Unirea Alba Iulia se „reinventează”. Noii conducători au mai multe direcţii de acţiune, de la consolidarea formaţiei din Liga a 3-a, până la atragerea spectatorilor pe „Cetate” şi îmbunătăţirea activităţii sectorului juvenil, ce numără acum 280 de fotbalişti, la toate cele şase grupe, ce vor desluşi gratis tainele „sportului rege”.

*Iniţiativă inedită destinată fanilor, în 19 august, meciul cu „şepcile roşii”

Sâmbătă, 19 august, pe „Cetate” va fi sărbătoare, cu prilejul ultimul test amical, o dispută simbol a grupărilor de tradiţie, Unirea Alba Iulia – „U” Cluj. Pe lângă prezentarea lotului cu care se va aborda stagiunea 2017-2018, suporterii unirişti vor avea parte de alte surprize, putându-şi procura, din acea zi, de la arena albaiuliană, tricouri marca „Joma” (echipamentul oficial al „alb-negrilor”), dar şi abonamente la întâlnirile de pe teren propriu din Liga a 3-a.

*”Family” = doi adulţi şi doi copii

Vor fi două tipuri de abonament: cel „single”, dar şi cel „family”, ultimul o iniţiativă remarcabilă la nivelul fotbalul autohton. Un abonament „family” reprezintă accesul în stadion a patru persoane, doi adulţi şi doi copii, în scopul de a atrage publicul alături de favoriţi. Preţurile vor fi unele decente, modice, nefiind însă stabilite sută la sută. „Este un moment de «restart» pentru tot ce reprezintă Alba Iulia, comunitate, fotbal, Unirea Alba Iulia. Vrem şi încercăm să facem ceva, să reuşim să atragem tinerii şi copiii la stadion, acesta este scopul nostru”, a confirmat Mihai Oancea.

*“#Alba Iulia 2018”

Intrată într-o nouă eră, după implicarea financiară a lui Gicu Grozav şi Mihai Oancea, divizionara terţă Unirea Alba Iulia doreşte să devină, cu adevărat, imaginea municipiului reşedinţă de judeţ. Astfel, în viitoarea stagiune a Ligii a 3-a, pe pieptul tricourilor pe care le vor folosi „alb-negrii” în disputele externe va fi plasat un mesaj de suflet: “”. Trimiterea este evidentă, o propagandă prin „sportul rege” a capitalei de suflet a românilor, în condiţiile în care anul viitor va fi Centenarul Marii Uniri, iar Alba Iulia va fi în prim-planul manifestărilor dedicate împlinirii a 100 de ani de la înfăptuirea României. În plus, doi sponsori privaţi s-au alăturat proiectului “renaşte Unirea”, un exemplu de urmat în ceea ce priveşte formaţia fanion a judeţului, ce încearcă să refacă din temelii Centrul de copii şi juniori şi să revină, în câţiva ani, în prim-planul fotbalului autohton.

 

Dan HENEGAR

2 Răspunsuri la Unirea Alba Iulia se reinventează! Surprize plăcute pentru suporterii unirişti: abonamente tip „family” | La meciul-vedetă cu „U” Cluj, prezentarea lotului şi a echipamentului oficial

  1. om 09.08.2017 la 14:06

    Frumos! Hai Unirea, tu esti iubirea!!!

  2. UNIREA ALBA IULIA 13.08.2017 la 11:52

    hai Unirea VICTORIE