Rămâi conectat

Ştirea zilei

Supremia Grup, afaceri de peste 52 de milioane de euro în 2016, în creștere cu 15%. Compania a lansat o nouă gamă de produse premium – Gusticus

Dragoş Suciu

Publicat

în

Supremia Grup, cel mai mare producător de condimente și ingrediente pentru industria alimentară din România, a avut o cifră de afaceri de peste 52 de milioane de euro anul trecut, în creștere cu 15% față de 2015, compania lansând recent o nouă gamă de produse premium – Gusticus. 

Reprezentanții Supremia au confirmat, pentru ziarulunirea.ro, că sunt în negocieri cu un ”partener strategic european” pentru preluarea companiei, însă în acest moment Supremia este deținută în proporție de 100% de către Levente Hugo Bara, manager general.

Producătorul de condimente şi ingrediente pentru industria alimentară a lansat, recent, o nouă gamă de produse premium – Gusticus – destinată atât HORECA, cât și Business to consumer, care oferă o gamă largă și complexă de produse alcătuită din condimente, marinade și sosuri, au declarat, marți, pentru ziarulunirea.ro reprezentanți ai companiei.

”Condimentele din gamă sunt atent selectate și provin din țări precum Polonia, Egipt, Vietnam, Indonezia, India, Turcia, România, Guatemala și multe altele. Aducem pe piață o varietate de condimente, la cele mai înalte standarde calitative precum anason, chilli, sare de himalaya, boia, oregano, rozmarin, nucșoară, mace, măghiran, piper, etc. Marinadele Gusticus învăluie preparatele speciale pe bază de carne sau paste într-un gust unic. Pentru preparate pe bază de carne albă avem Cajun Marinade, Pui Marinade sau Fish Marinade. Pentru carnea roșie se pot încerca produsele Spicy Marinade, Steak Marinade sau Lamb Marinade. Pentru gusturile fine avem sosurile Gusticus. De la paste, la mâncăruri orientale sau baze pentru preparate sofisticate punem la dispoziție produsele noastre premium precum: Sos Carbonara, Sos Chinezesc, Sos Piper Verde, Sos Lemon Butter, Sos Olandez, Sos Bechamel, Sos Demi Glace, Sos brun spaniol”, spun reprezentanții Supremia, ca răspuns la o întrebare privind noile sortimente.  

În viitor, Supremia Grup, companie cu sediul central în Alba Iulia, vizează extinderea la nivel internațional și extinderea activității fabricii din Sântimbru prin montarea unui uscător de produse precum: ardei, ceapă, morcovi și pătrunjel.

”Pe termen mediu, se preconizează ca până în 2020 să fie atinsă viziunea companiei – atingerea unei cifre de afaceri de 80 milioane de euro prin angajații puternic aderenți valorilor Supremia”, au spus reprezentanții companiei.

Supremia Grup a înregistrat o cifră de afaceri de peste 52 de milioane de euro în 2016, în creștere cu 15% față de 2015, când afacerile s-au ridicat la 45 de milioane de euro. Compania mizează pe o creștere de 7,6% în acest an și își propune să aibă afaceri de peste 56 de milioane de euro.

Reprezentanții Supremia susțin că investesc continuu în dezvoltarea personală și profesională a celor 300 de angajați.

”Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor. E una dintre valorile noastre, de aceea deținem un sistem organic de instruire continuă. Există o echipă de traineri interni care sprijină dezvoltarea angajaților noștri. De exemplu, anul trecut au fost livrate în companie peste 2.700 de ore de instruire. Peste 80% dintre angajați au trecut prin programe de training. Monitorizăm permanent nivelul competențelor și îi susținem în îndeplinirea potențialului pe cei are fac progrese”, susține Levente Bara, managerul general al companiei.

Fondată în anul 2000, la Alba Iulia, Supremia Grup este cel mai mare producător de condimente și ingrediente pentru industria alimentară din România, fiind un jucător important în piață la nivel european și prima companie din industrie, din România, care a implementat, începând din 2011, Sistemul de Management Kaizen. Acest tip de management este un sistem orientat spre optimizarea performanței proceselor și a dezvoltării oamenilor, cu scopul îmbunătățirii continue.

”Ascensiunea Supremia Grup până la poziția de lider pe piața ingredientelor alimentare din România se datorează, în principal, investițiilor constante în dezvoltarea personalului și în echipamente de ultimă generație pentru procesarea condimentelor și realizarea mixurilor de ingrediente alimentare”, susțin reprezentanții Supremia.

Portofoliul companiei este format din produse de calitate și inovative, precum condimente naturale și ierburi, mixuri de condimente, marinade lichide (ready to use), mixuri de ingrediente funcționale pentru industria alimentară, materii auxiliare, membrane naturale și artificiale sau așchii de lemn selectate „Golden Smoke”.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Supermarket-urile NU vor fi închise în weekend: Ciolacu – ”Nu este oportun, nu mai suntem în pandemie”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Supermarket-urile NU vor fi închise în weekend: Ciolacu – ”Nu este oportun, nu mai suntem în pandemie” Marcel Ciolacu a declarat, joi, la începutul ședinței de Guvern, că din semnalele primite din rândul societăţii, rezultă clar că nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend. Programul de funcționare a supermarketurilor din România nu […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea