// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Povestea bidonului minune care a adus o creștere a vânzărilor cu 14 la sută pentru compania Albalact

Lansarea bidonului de plastic cu mâner de 1,8 litri a adus pentru compania Albalact, în perioada ianuarie – septembrie 2014, o creștere de 5% în volum și 14% în valoare, pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, scrie businessmagazin.ro.

albalactAlbalact a decis să adopte noile ambalaje după o analiză a obiceiurilor de consum şi a dorinţelor consumatorilor. Designul întregii game a fost dezvoltat împreună cu producătorul austriac de ambalaje Greiner, ţinând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, de funcţionalitate, de aspectul curgerii şi de ergonomia mânerului. Dezvoltarea proiectului a durat un an, iar investiţia iniţială s-a ridicat la 500.000 de euro.

Gama de ambalaje dispune de gramaje diferite de cele existente până în prezent pe piaţă, la care se adaugă funcţionalitatea. Sunt uşor de manevrat, au o curgere fină şi se aşază bine în uşa frigiderului. Sunt destinate consumatorilor care preferă fie volume mari, fie mobilitate.

Compania are o tradiţie de peste 40 de ani în industria românească şi este în prezent cea mai mare companie de lactate cu capital majoritar românesc din ţară şi al doilea mare jucător în piaţa procesatorilor de lapte. Albalact are în portofoliu peste 140 de produse, sub şase mărci – Zuzu, Fruzu, Fulga, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.

Sursa businessmagazin.ro

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

3 Răspunsuri la Povestea bidonului minune care a adus o creștere a vânzărilor cu 14 la sută pentru compania Albalact

  1. dolfi 03.12.2014 la 23:19

    cum romanii sunt foarte inventivi de nevoie, nu se poate ca acele bidoane sa se inchida mai bine dupa desigilare? Poate vrem sa punem o tzuica sau vin in ele dupa prima utilizare.

  2. ioan 04.12.2014 la 13:45

    … ma asteptam sa scrieti despre continut si pret , nu despre forma…dar asta este…

  3. Popescu 04.12.2014 la 15:10

    Respectiv cui ii pasa de impactul asupra mediului…